Wednesday, November 3, 2021

Express Series: English for Marketing and Advertising Sylee Gore texte complet

Express Series: English for Marketing and Advertising

Reference, Sylee Gore


Express Series: English for Marketing and Advertising Sylee Gore texte complet - Cherchez-vous des Express Series: English for Marketing and Advertising. Savez-vous, ce livre est écrit par Sylee Gore. Le livre a pages 80. Express Series: English for Marketing and Advertising est publié par OUP Oxford. Le livre est sorti sur 2007-09-13. Vous pouvez lire le Express Series: English for Marketing and Advertising en ligne avec des étapes faciles. Mais si vous voulez le sauvegarder sur votre ordinateur, vous pouvez télécharger maintenant Express Series: English for Marketing and Advertising.. Si vous avez décidé de trouver ou lire ce livre, ci-dessous sont des informations sur le détail de Express Series: English for Marketing and Advertising pour votre référence.

Livres Couvertures de Express Series: English for Marketing and Advertising

de Sylee Gore

3.9 étoiles sur 5 (621 Commentaires client)

Nom de fichier : express-series-english-for-marketing-and-advertising.pdf

La taille du fichier : 19.21 MB

Express Series: English for Socializing Student's Book and Multirom An expanding series of short, specialist English courses for different professions, work skills, and industries. Full descriptionRang parmi les ventes Amazon: #22608 dans LivresPublié le: 2007-09-13Langue d'origine: AnglaisNombre d'articles: 1Dimensions: 10.24" h x .20" l x 7.72" L, .62 livres Reliure: Broché80 pagesPrésentation de l'éditeurEnglish for Marketing and Advertising is suitable for anyone who works in marketing and advertising. The course covers a range of skills and topics such as talking to clients, discussing advertising campaigns, establishing a marketing plan, and writing a press release. The course addresses all the essential responsibilities of those working in marketing and advertising departments. Students practise relevant vocabulary and speaking skills for tasks such as telephoning, emailing, and giving presentations. The course introduces specialist vocabulary relating to branding, market research, direct marketing, and public relations. (2007-11-08)Vous trouverez ci-dessous les commentaires du lecteur après avoir lu Express Series: English for Marketing and Advertising. Vous pouvez considérer pour votre référence.

3 internautes sur 3 ont trouvé ce commentaire utile.avis d'une profPar duhamel anne-marieJ'utilise ce livre avec mes stagiaires adultes. Il est bien adapté pour les personnes ayant besoin du vocabulaire Marketing et publicité. Il s'adresse à des personnes travaillant déjà dans ces métiers.Niveau Intermediaire, mais des professionnels n'ayant qu'un niveau pré-intermédiaire peuvent aussi en tirer profit.Utilisable en cours avec un prof (niveau pré-intermediaire) ouseul, en autodidacte (niveau Intermediaire)


Si vous avez un intérêt pour Express Series: English for Marketing and Advertising, vous pouvez également lire un livre similaire tel que cc Express Series: English for Sales and Purchasing, Express Series: English for Accounting, Cambridge English for Human Resources Student's Book with Audio CDs (2)., Express Series: English for the Fashion Industry: A short, specialist English course., Market Leader 3rd Edition Pre-Intermediate Coursebook & DVD-Rom Pack., Professional English in Use Finance, Business Vocabulary Builder. Intermediate to Upper-Intermediate: The Words & Phrases You Need to Succeed, Express Series: English for Logistics, Express Series: English for Telephoning, Essential Bulats. Student's Book with Audio-CD and CD-ROM: Pre-intermediate to Advanced. Business Language Testing Service. Cambridge ESOL

No comments:

Post a Comment